【DAY2下午】令人難忘的佐柳島 香川篇

佐柳島點樣去

佐柳島係四國除愛媛青島外另一個著名貓島,這個島的面積不大,約只有1.8平方公里,比長洲稍為小,人口只有80人,位於瀨戶內海中央。由三洋客船營運的渡輪是連接佐柳島的僅有交通工具,每日四班來回多度津及佐柳島上本浦/長崎兩個碼頭,上下午均有船期。要到佐柳島只要乘JR到多度津站,再步行20-30分鐘到碼頭。



不過,若想由香港到高松機場再直接到佐柳島,最快落機都要近下午3時,未必趕得切多度津尾班船,可考慮先到高松、丸龜或琴平住一晚,翌日朝早登島。另外,逢星期六佐柳本蒲有船往返岡山另一貓島真鍋島,若時間配搭得當,或許可由岡山的笠岡到真鍋島,再到佐柳島,一次過去晒兩個貓島。

佐柳島人口雖然不多,但貓咪卻達40隻以上,日本攝影師曾捕捉到島上貓貓在防波堤跳躍的動感圖片,就如「飛貓」一樣,是這貓島獨特之處。佐柳島風景美麗,本身也是一個非常值得一到的攝影好地方。

登島必需注意

😺自己垃圾自己帶走,呢d旅遊基本野。
😺千萬不要搔擾民居,亦唔好入人地d花園亂咁影。
😺唔好大聲講野,破壞小島安寧。
😺餵貓要逐d逐d餵,不要過量,亦唔好係路中心餵食。


船期資料

見到這塊牌就對了,會先經高見島再到佐柳島。
客輪碼頭唔係好大
碼頭雖小,但客船卻很大,可載人運貨運車。
買飛的地方,開船前10分鐘先賣飛。

大概1點半,我地已經早d黎碼頭,等待2點班船,售票地點係碼頭一間屋仔度,會係開船前10分鐘賣票,到左柳本浦的船票680日幣一程。雖然係星期六,但係遊人真係冇乜,計埋我地都只不過係6-7個人,同埋一車貨物上船,有d出乎意料。係呢個時候,一大舊黑雲係海面漂過黎,仲有d好細幾雨粉,係個種未落到地就消失左既雨粉。入貓島最忌就係落雨,先唔講有冇得避雨,一落雨貓貓都會匿埋,咁就會冇晒意思。不過都黎到碼頭,冇理由而家先改行程,唯有博一博,希望落唔出雨啦

講返行程,我地準時2點登船,船分兩層,兩層都有客倉,客倉有普通座椅,亦可和式坐地。下層同時可供車輛駛進,上層有小平台,可觀覽海景。開船後會先到高見島,之後再到佐柳本浦及佐柳長崎,本浦位於佐柳島南邊,長崎則位於東北邊,多數人都會係本浦落,本浦較近村莊,亦有較多貓貓。我地今次既旅程,亦主要係本浦附近。

680日幣一程,其實算係非常便宜

開船離開碼頭~
係船尾欣賞海景一流

汽船全景圖
野豬出沒注意,香港都有唔少
客倉內部,非常簡潔舒適
高見島近觀
準備落船/貨中......
佐柳島有兩個碼頭,我地去本浦


樂於陪人玩的貓貓

真係好彩,黎到佐柳島一滴雨都冇。一落船不遠,就係碼頭的一個小休息室,傍邊已經有幾隻貓貓急不及待過來,熱情可愛,完全唔怕人,不同青島那邊的貓no food no talk,佐柳島的貓貓不太功利,就算你沒有食物,也樂於同你玩,佢地亦好斯文,絕不爭食,你向貓貓招收,他就過來,非常有趣。

玩左陣,我地就開始同d貓貓影"飛貓"相,碼頭附近正好有堤圍,我地走過去,d貓貓就跟住黎,然後自動埋位,有兩隻已經急不及待上左石躉跳俾你睇,基本上唔洗點引,放粒糧就自動跳過去,後來發覺其實就算唔放糧,憑手勢都會跳,似乎係為左陪你玩多過為食野,非常之好。
登島守則~

貓貓等緊你~

豎晒尾,好開心咁~

碼頭全景

仲有靚沙灘,真係一流!

貓貓列隊中~

一家三口

點影佐柳島飛貓?

多得智能手機連環快怕,只要睇準時間長按快門鍵,就會一次同你影幾十格,之後再慢慢揀,最新d手機仲有超慢動作功能,影飛貓一流,透過超慢動作,我發覺貓呢種動物真係好勁,原來佢地每次起跳落地都差唔多"攞到盡",前腳落地個下係貼住邊邊位,然後後腳一到前腳才離開,養左貓咁多年先知主人係跳得咁精準。真係多謝科技既進步,以我既攝影能力,我諗早幾年影成日都未必影到呢d咁有趣既鏡頭。

之後我地繼續向碼頭左邊行,會去到貓之廣場,呢度都有好多貓貓,而且堤圍更高,正當老婆猶豫d貓跳唔跳到咁高,係佢身後隻貓即刻就跳俾佢睇,呢度d貓真係唔睇得小。貓之廣場後方應該有路可以上山,不過我地冇去,因為我地要去島上另一個地方 - 由學校改裝而成既旅店+咖啡室。

隻隻都好敏捷~

第一隻試跳~

反應真係好快~

呢隻就係佐柳島既招牌飛貓

非常好身手!
正面慢動作~
果然係招牌貓貓~

慢動作可以睇到貓起跳時用尾巴做平衡

後面白貓表示路過

兩隻一齊跳

呢下睇到落地貓貓係好精準

同我一齊散策~

鳥居下的貓貓~

河堤上小休一會

休息室外的貓貓定時有村民餵


木製的保育旅舍

話說呢間咁有特色既旅店,係上年先開,我係黎之前去多度津個facebook見到條片先知,旅店本來係一間荒廢左既木製校舍,一對黎自大阪既夫婦,親力親為將佢改建成旅店,並且盡力保留學校原有特色,好老實,若從生意角度,我覺得真係唔易做,畢竟呢度唔係旅遊熱點,但從保育覺度黎睇,活化舊校舍可令人口老化既社區新添動力,佢地所做既野就好有意義,所以我地無論如何都要去一去呢間小店,支持一下。

旅店位於本浦同長崎之間,我地沿開邊慢慢行過去,一路同d貓貓散步,一路欣賞賴戶內海超靚風光。行左大概15分鐘,終於到達旅店,同youtube上一模一樣,非常整潔,一入門口就係咖啡室,係由學校前身既教員室改建而成,近窗邊係實驗室,可以睇到無敵大海境。

旅館背後,就係學校走廊,通向其他改建成臥室的教室。旅店有三間房可供預約,最大一間由圖書室可供8人留宿,其預兩間可供最多3-4人留宿,這間旅店住宿要共用廁所及淋浴區,但大家可放心,廁所都很整潔,亦有自動清洗功能的廁板,非常貼心,最重要係留宿費用相當實惠,每人也只是3000-5000日幣,擁有無敵大海景既旅館,可以欣賞日落星空,仲有貓貓陪你玩,咁正邊到搵呀!

飲食方面,精製咖啡,雪糕都只係400yen,熱食晚餐都只係800-1000日幣,一個山長水遠既小島竟然做到咁平,圍唔圍到皮架......雖然中午餐魚生盛宴都未落格,但我地都叫左兩杯野飲,同埋幫襯買左d地道燒肉醬,支持社區小店。

我地坐左陣,就慢慢行返本浦碼頭,開船前會係小休息室售票。佐柳島真係一個好地方,集休閑、寧靜、靚景、大海、沙灘、貓貓於一身,係呢度逗留得兩個鐘真係遠遠不夠,有機會真係要再黎留一晚。

校舍的外觀

主樓是全木製建築,現在已很罕見。 

旅舍外就係無敵海景

咖啡室環境很不錯

還有黑板,上面寫住航班時間 

實驗室外個景...嘩! 

有本土特產手信 

四國地圖,大概係以前上地理堂用。 

每一個角落都精心設計過

校舍走廊,很有味道! 

附近還有自家制的農舍 

佐柳島有機會一定再黎~