【DAY2上午】金刀比羅宮x多度津 香川篇

與天氣競賽

第二天行程緊密,要用一天時間去晒香川主要名勝,上午到琴平金刀比羅宮,下午要到佐柳島,晚上去丸龜。天氣預報上午開始有雨,下午及晚上會變成大雨,所以亦準備了plan B行程,萬一真係好大雨,就會取消下午行程,改為到丸龜的博物館逛逛,甚至早一點回高松逛步行街。為左避開雨天,早上亦特別提早行程,準時6時半就吃自助早餐,然後就到高松站乘JR,直達琴平。幸好天公造美,早上不但沒有下雨,竟然還有點陽光。

這是酒店樓下商場的餐廳,交下餐券就可入內食過飽。

自助早餐相當唔錯,西色和色任君選擇,以及有讚岐烏冬

琴平櫻花

大概9時,我地就到達琴平JR站,步行大概10分鐘就到達金都比羅宮的入口,期間經過琴平電鐵站,隔黎就係國家重要文化財產「高燈籠」,聽講話以前未有電,就係靠呢舊野當燈塔引航,高燈籠下面其實係一個小花園,正好有幾棵櫻花滿開中,非常漂亮。

琴平JR站黑白LOGO既7仔,好似話係政府有規定先咁樣
行兩步就見到高燈籠,幾特別。
當然唔少得櫻花景啦
見到寫住入口,應該係呢度附近
9點鐘好多店舖都未開
金刀比羅宮比預期輕鬆

由於時間尚早,很多店鋪都未開門,遊人亦不算多,沿路都行得好輕鬆。據說,金刀比羅宮係日本人一生人點都要黎一次既神社,每年遊客都很多,而且要行好多梯級,由入口到御本宮要行785級,上最高既奧社更加要行1368級,所以亦被稱為最難到達既神社。

但今次我地黎遊覽卻唔覺好難行,由入口行到上御本宮,邊走邊影,都只係半小時多些。金刀比羅宮有個傳說話有d狗會代主人參拜,所以周時會見到有些日本人會帶埋狗狗一起黎,有d醒目狗會去到咁上下就向主人撒嬌唔行,咁主人就要侷住抱住佢行晒全程,結果變左傳說與現實剛剛相反 XD。

御本宮就是遊客主要參拜的地方,附近亦有展望台,可一覽琴平面貌,遊客亦可買返個平方安符之類既野,有平有貴,最貴個隻都只係1000多日幣。由於最高的奧社封了,所以沒有上去(不過我估上埋去最多都只會用多半小時),係展望台逗留左一陣,就慢慢行返落琴平逛下,回程時店舖已開,遊客亦開始多,就順便買些手信。

第100級...唔知幾時行左~
怕辛苦可以試下人力轎
朝早好處係冇乜人
一陣間就行到大門
可惜今年櫻花早開,如果唔係兩邊櫻花盛況應該幾壯觀
寶物館前有個花園都幾靚
呢隻就係傳說中既金刀比羅犬
神馬好大年紀下,人類黎講都成50歲
仲有大象....
回望表參道,都唔係好難行
黎到御書院,大概行左一半
行多陣就見到旭社,好宏偉
呢段係全程最斜既梯級
終於到達御本宮
遙望琴平,都幾舒服。
狗狗可以話係金刀比羅宮既吉祥物
御本宮前有間野專門買護身符
去奧社既路封左,冇辦法去到,有點可惜......
落山時去到櫻馬場,見到神馬出黎放風
琴平商店街的驚喜

不過唔知點解,琴平的商店街有點冷清,我地誤打誤撞去到一個叫新町既地方,裡面有一間瓷器店靜靜地開著舖,門口有漢字寫住做緊五折清貨之類,本來冇打算入去睇,不過老婆好好奇,堅持要入去看,發覺裡面有各色各樣的杯杯碟碟,當中竟包括日本最出名既「有田燒」,而且有花紋,睇睇價錢,都只係500-600日幣,大概都只係40蚊港紙,呢d日制最高級既瓷器,淘寶都要閒閒地過百蚊人仔一隻,而家幾十蚊有交易真係好抵,咁我地買左3隻,到俾錢時,老闆娘拿出計數機係在我們眼前篤篤篤,佢竟然幫我地做折上折 orz,結果幾隻靚杯加埋都唔使1000 yen!返到香港後我再查查呢間叫東條陶器店既舖頭資料,唔查由自可,一查嚇一跳,原來呢間舖係明治20年創業,即係已經有120年歷史!係一間百年老字號黎!真係奇遇。

行下行下黎左商店街
驟眼看來冇乜特別既陶器店,其實歷史悠久
真正Made in Japan有田燒
天氣決定參拜難易度

買完杯後,我地返去JR站,先大概11時許,遊覽金都比羅宮再加琴平散策,都只係兩個鐘,比想像中輕鬆,之前仲諗住起碼要3個小時,不過可能係同天氣有關,當日只係16-17度,如果30度咁既氣溫,我諗會用多好多時間。
金刀比羅宮行程時間
臨時決定多度津賞櫻

離開琴平後,我地立即乘JR到多度津,其實兩個地方都好近,只係10分鐘JR車程。本來既行程諗住去完琴平就直接經多度津港口乘船到佐柳島,係冇打算花太多時間係呢個港口小鎮,不過由於去唔到奧社慳左d時間,再加上黎個時見到多度津附近d山頭竟然有櫻花,所以又萌生賞櫻念頭。記得做資料搜集時,多度津附近有一個叫桃陵公園既地方,呢個地方唔係熱門旅遊點,但係卻係香川縣櫻花最遲滿開既地點之一,而且高居臨下,可以睇到瀨戶內海。

當到達多度津後就膽粗粗用google map向住公園方向行。其實呢個時候我連公園入口係邊都唔知,最後見到山上的櫻花,終於在山腳的神社搵到小路進入公園,在公園內一個遊人都冇,只有一位本地人,佢見到我地非常熱心同我地傾計,教我地點樣可以去下午既景點佐柳島,指示碼頭位置給我們,讓我們省卻很多搵路時間。我地係公園逗留左一會,就按指示行去碼頭,去到碼頭才12點半,距離開船時間還有個半鐘,於是我地到碼頭附近一間食店,叫左一客壽司及魚生刺身,大大塊厚切,新鮮美味,加埋先2000多日幣,真係抵到飛起,食飽飽後侍應仲非常貼心準備咖啡,讓你慢慢傾下計咁,一d都唔會讓你感到急迫。係香港慣左速食即走既模式,黎到四國真係要重新適應。

由琴平到多度津都只係10多分鐘車程
多度津真係一個小站黎,Locker都唔多個
多度津市政做得非常好,連污水都重新利用,香港真係要學下
公園內唔少櫻花滿開,非常美麗
close up都好靚
公園銅像講述日俄戰爭時的故事,據說係戰前日本的教科書內容
山頂可以一覽多度津既美景
遠處可以看到去佐柳島既碼頭
沿路滿地落櫻
碼頭傍既食店,極度推介,去佐柳島前一定要黎!
價錢實惠,新鮮美味,服務一流!