【DAY1】栗林公園賞櫻x夜遊高松 香川篇

直航高松緊係要鳥瞰四國

今次四國環島之旅首站係高松,我地早上乘直航機到位於向川縣的高松空港,全程約4小時,飛機降落前,可以鳥瞰四國瀨戶內海沿岸,天氣良好的話甚至可以看到廣島,搭飛機前記得揀左邊窗口位。

四國的最東邊,右下方八幡濱有船來往九州別府

愛媛今治、大三島,單車跨海大橋
最下面個島就係愛媛青島(貓島)

高松空港係一個很細的機場,停機坪及機場大樓真係一眼望晒,唔使擔心走失,不用半小時已經完成出關,過關後近機場大門會有到各地巴士車票售票機,到高松瓦町要710日幣,買好飛後順便拿返本免費"香川優惠PASS",就可以到門口排隊登車。感覺上巴士班次都幾密,唔使點等,大概半小時許車程就到達高松。去到瓦町後,第一時間就係到酒店放低行李,我地入住既大和酒店離車站只係5-10分鐘路程,非常方便。

去到酒店check in 晒先430 pm,有足夠時間去首個景點栗林公園。我地由瓦町坐電鐵到栗林公園站,再行10分鐘就到。黎栗林公園只有一個目的,就係賞櫻,但其實今年櫻花早開,3月尾時栗林公園d櫻花早已滿開,我地4月13日先到,本來已打定輸數乜都冇,點知出發前兩天,栗林公園facebook竟說還有個別品種滿開,所以立即更改行程,調到一落機就黎。

往高松的巴士
酒店唔大,但好新淨
廁所完全冇問題

栗林公園賞櫻

果然皇天不負有心人,一入正門就有好幾棵滿開既櫻花,而且入場時已5時許,基本都冇乜人,可以包場任影零遮擋,雖然公園內不少櫻花已長出綠葉,但過左滿開半個月還看到咁唔錯既花況,已很心滿意足。我地影櫻花都影左超過半個鐘,之後再到公園其他地方閒逛。雖然有說法指栗林公園比日本三大名園更美,不過平心而論,我之前也到過三大名園之一的後樂園,覺得栗林公園係景色開揚上始終稍稍不及,但這裡小橋流水石景禽鳥,該有的都有,也絕對稱得上係一步一景,再加上今次有櫻花加持,真係值回票價有突。

栗林公園站,幾特別

一入門口就有松樹恭迎

今次旅程第一棵櫻花

好靚!好靚!

松樹配櫻花

滿開!滿開!

剛好有飛機飛過

紅色小橋係必拍景點

一個公園該有既靚景呢度都有齊
小橋流水係日式公園既基本野

公園內周時都有雀鳥飛過

每個公園都緊有一隻黑貓,不過呢隻唔係好理人

老婆話係烏鴉照鏡


去完栗林公園,我地乘電鐵到高松站,先兌換JR PASS,並將事先準備好既行程表交給職員book指定席,記緊要寫清楚班次時間出發目的地等資料。之後職員仲送我們一本優惠券及麵包超人換章小冊子,只要到指定車站蓋滿最少四個印,就可以換領JR禮物。

搞掂pass後,就順便行去附近既"紅燈塔",呢個燈塔據說係全世界第一座玻璃外牆燈塔,沿堤岸行10分鐘就可到達,相當特別,由紅燈塔回望高松,還可看到不錯的夜景及星空。
高松JR站,黎到已經日落

去小豆島既船,天空好清仲有星

高松夜景,一D都唔煩囂

紅燈塔,好迷幻。

之後我地返回高松站,去附近既"麵王"食晚餐,呢間野既拉麵享負盛名,本店其實係德島,不過我地去德島時另有行程,所以決定黎高松呢間分店食。我地叫左兩客叉燒拉麵,個人覺得非常好味,雖然湯底有點偏鹹,但勝在足料濃郁,老婆意見亦讚不絕口,要比一蘭個d好味,我地大概八時許去到,唔使等就有位。食完野順便到瓦町站附近的藥妝店補給兼買些手信,高松d商店都幾早收,八九點已經冇乜野行,於是早d返去休息準備翌日行程。

德島麵王高松分店,門口自助買飛再入去

德島拉麵賣相同口感都非常掂!
首天行程