【DAY4 晚上】大街道商店街 x 松山摩天輪 x 道後溫泉 愛媛篇

夜遊路線規劃

去完貓島睇完日落後,返到酒店大概七點鐘,由於昨天病倒,沒有按原訂計劃坐摩天輪。所以今天要將行程壓縮,在摩天輪和道後溫泉之間二選一。道後溫泉係松山必到景點,放棄摩天輪,直接到道後係正常人都會揀既選擇。不過老婆同我講,又想去摩天輪,但又好想浸溫泉喎......我睇下個地圖,直覺覺得唔可能,兩個地方一東一西,而且道後溫泉10點半last order,即係要四個鐘內去晒兩個地方,仲要食埋野,有d難喎。正當我諗到頭爆之際,突然褲袋張電車pass提醒左我,其實松山摩天輪就係松山電車總站傍,而道後溫泉就係尾站,剛好可以用電車連接呢兩個景點。而且我地仲有一個優勢,就係酒店位置對正大街道商店街,咁樣我地就可以先逛市中心商店街,然後順道到著名食店五志喜晚膳(本來尋晚打算食呢間),食飽再行過去松山站坐摩天輪,然後再乘電車到道後溫泉。我本來就冇打算浸溫泉,所以去到之後可以兵分兩路,老婆浸溫泉,我就行埋道後商店街,兼且去埋Donguri Republic,再約實時間係電車站等,然後回程返酒店,咁樣就可以各取所需,一晚去晒大家想去既地方。就咁決定啦,開始起行!


夜遊路線,起點REI酒店,最後一站係道後溫泉,之後搭電車回酒店

大街道shopping + 五志喜晚膳

首站大街道,其實我對呢類商店街沒特別感覺,反正每個城市總有一兩條,對於男仔關心既,通常都係動漫電玩,會有晒既定目標。女仔呢?我真係唔知......我老婆每次入到呢d商店街,總會有d收穫,不論係藥妝食物文具,甚至之前係廣島去到jump shop,佢都可以買到本漫畫冊。今次我特別提醒老婆,藥妝等手信可以在福岡才買,無謂一抽二袋,聽日仲要去岡山。結果,一入到去大街道第一間藥粧店,已經忍唔住買左d手信,事後證明,呢類野福岡買比較抵。

至於我呢,大街道附近間一六本舖本店我早已係google map bookmark左,呢間野係松山歷史悠久既甜食店,之前上網已經知佢地推出左一款士多啤梨味蛋糕,係香港一款日本直輸入既蛋糕小食,閒閒地好幾十蚊,呢到成條都只係千多日幣,抵買啦!老婆見我買得咁開心,又再加買左d分開包裝既蛋糕,160 yen 一包,買黎當旅途小食都ok喎。一六本舖雖然係老店,而且大街道呢間係本店,不過就唔係咁多人黎,可能同我地夜黎有關。

其實,大街道商店街有唔少特色食店,老婆就間間都想去試下咁,不過我同佢講,我地早有目標,要去下一站五志喜食鯛魚。離開大街道沿著google map指示,我地好快黎到五志喜,好驚奇呢個食飯時間,竟然可以唔洗等位直入,搞到我有一刻以爲自己入錯店舖。

呢間五志喜,係松山出晒名既地道老食店,主打由五種口味配製而成既五色麵,睇落都幾有營養。店員安排左個小廂房比我地,坐得好舒服,環境很好。我地叫左兩客,一客係全隻原條鯛魚麵,利用funpass可以有優惠,另外叫左一個鯛魚熱食套餐。味道如何呢?我會以唔錯黎形容,但平心論又未到一試難忘個level,不過我都認爲值得一黎,五色麵同鯛魚都係松山特色地道美色,千幾二千yen就可以食到,冇理由唔試下話......

一六本鋪出左新口味

切開後的樣子,略甜
禮盒裝,有其他口味

原條鯛魚,非常美味
今晚享受豐富三色麵大餐
搵餐死既「伊予鐵高島屋摩天輪」


食飽飽繼續行程,呢個時候大概8點多,我地打算慢慢行去松山站,再搭電車,由五志喜行去松山站其實唔遠,不過摩天輪卻好難搵,點解呢?因為摩天輪設係高島屋百貨既九樓,但係當我地去到既時候間百貨公司已經關門了,最尾都係搵唔到路上去。唯有去七仔問人,店員好好心機用日文同我講完一輪後,然後親身帶我去唯一通往九樓既lift,去日本問路就有呢個好處,日本人係會直頭帶埋你去,佩服!上到九樓,只要show出電車pass,就可以免費乘搭。呢個摩天輪有d似大阪既阪急摩天輪,都係係大廈頂樓,老實講,夜景黎講只係一般般,下次有機會,記得揀係日頭或者黃昏日落,睇晒成個瀨戶內海,應該會幾正。呢個摩天輪有個好處,勝在夠慢,正好俾情侶談情,而且座位會自動供暖,非常貼心。

松山的夜景,似乎白天來看會更好
遠處可以看到松山城
想影遠處瀨戶內海,但摩天輪拍夜景真係好困難
摩天輪下竟然是聖誕燈飾


道後溫泉與毛巾

玩完摩天輪後,時間已經差唔多九點,當我用 google map check 電車時間,才發現道後溫泉尾班車在10時許就會開出,咁即係話,我地仲有1個鐘頭時間......不過好在電車都唔係太長車程,由頭站到尾站,都只係約20分鐘,老婆又話去浸溫泉唔會太久,半粒鐘夠晒,雖然行程有點緊迫,但都應該夠時間。去到道後溫泉站,再行多幾分鐘穿過商店街,就可以直達道後溫泉本館,呢間店一睇就知唔間單,據說千與千尋裡面間油屋就係呢度取景,老婆買左張神之湯入場券就急急腳入去(後來才發覺忘記使用廣島港拿的優惠券)。

我就回頭逛商店街,第一時間去Donguri Republic,呢間店有個特色,就係主力sell千與千尋既野,咁都可以理解,始終道後溫泉係油屋既原型,除此之外,就係sell魔女宅急便,呢點我就有d唔明,後來再上網搵左d資料,先知道同是四國既高松有一個地方叫小豆島,島上有個風車據說係魔女宅急便既取景地,唔知有冇關係。最後,呢間舖既戰利品,係條印有三色間條認證既今治龍貓毛巾。

Donguri Republic隔黎,又有一間毛巾專門店,入左去睇一陣,順手買多條"白雲"今治手巾,話就話手巾,其實用佢黎抹身抹頭都ok,因為今治毛巾吸水力實在太好。基本上道後溫泉街有唔少賣毛巾既店舖,開頭唔係好理解,後來等老婆浸完溫泉之後出黎終於明白。老婆評語,道後溫泉真係好正,古色古香,值得一來,但係入去前記得記得帶毛巾,要自備架!下次真係唔記得帶,可以去Donguri Republic 買條今治龍貓毛巾頂住先,都係600幾yen only ,當然你也可到溫泉付費借用。

最後提提大家,道後溫泉商店街好多舖都係關10點,所以黎呢度就唔好太夜,夜鬼模式不能在松山套用的啊~

又係搭乘電車的時候
這裡就是道後溫泉終站
道後商店街很多地方賣毛巾,忍唔住手買了條白雲
當然要去Donguri Republic,買條今治龍貓毛巾俾老婆
呢條係之前係伊織買的今治毛巾

道後也有小火車啊
這個就是道後溫泉本舖,千尋feel濃。
對比一下,確實有d似喎